Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Higher education --- Hitotsubashi Daigaku --- Japan. --- Hitotsubashi University --- Université Hitotsubashi --- Gosudarstvennyĭ universitet khitosubashi --- Hitotsubashi State University --- 一橋大学 --- 一橋大學 --- Tōkyō Sangyō Daigaku --- History. --- J4985.12 --- Japan: Education -- individual educational institutions and foreign exchange -- Kantō -- Tōkyō 23 ward area (Edo)
Choose an application
Bevat:- Het GOL(L)D-concept- Het GOL(L)D-concept: verdiepingsboek- 2 dvd's (apart ingevoerd)
474.6 --- basisonderwijs --- didactiek --- diversiteit --- intercultureel onderwijs --- lerarenopleidingen --- 450.7 --- 474.23 --- Agressieve kinderen --- Betrokkenheid --- Diversiteit --- Gesprekstechnieken --- Klassfeer --- Lerarenopleiding --- Motivatie (Studiemotivatie) --- Reflecteren (Terugblikken) --- Zorgverbreding --- Differentiatie --- Klasklimaat --- Kleuteronderwijs --- Lager onderwijs --- Reflectie --- 37.014 --- Didactiek --- Inclusief onderwijs --- Ondersteuning --- 110746.jpg --- 110755.jpg --- onderwijsondersteuning --- inclusief onderwijs --- didactiek basisonderwijs - intercultureel onderwijs --- Opleiding en bijscholing --- Didactische principes --- Intercultureel onderwijs --- Contains audio-visual material --- Lerarenbegeleiding. --- Basisonderwijs. --- Kleuteronderwijs. --- Teaching --- lerarenbegeleiding --- competenties --- leerlingenbegeleiding --- Pupil counseling. Pupil guidance --- lager onderwijs --- 110756.jpg --- Lerarenbegeleiding --- Competenties --- Gehandicapte kinderen --- Leerlingbegeleiding --- Basisonderwijs --- Competentie --- Kind met een handicap --- Inclusie --- Maatwerk
Choose an application
In dit boek worden twee methodieken gepresenteerd: de uitsprakenmethodiek en de competentiemethodiek. Hiermee kun je leren wat het verband is tussen het denken, het voelen en het doen van kinderen in probleemsituaties en wat dat betekent voor het effectief omgaan ermee. De beschrijving is voorzien van praktische voorbeelden en een handleiding voor het werken met een sociaal-emotioneel handelingsplan. Bij beide methodieken staat het verhaal dat de leerkracht vertelt over het kind centraal. Daarmee sluit de benadering aan bij de beginselen van de narratieve psychologie, de psychologie van het verhaal. (Bron: covertekst)
Primary education --- socio-emotionele ontwikkeling --- Developmental psychology --- Educational psychology --- Personality development --- socio-emotionele opvoeding --- #KVHB:Basisonderwijs --- #KVHB:Sociaal-emotionele ontwikkeling --- #KVHB:Zorgverbreding --- basisonderwijs --- sociaal-emotionele ontwikkeling --- zorgverbreding --- 433.4 --- sociaal-emotionele opvoeding --- sociale opvoeding --- 471.44 --- 478.9 --- Basisonderwijs --- Sociaal-emotionele ontwikkeling --- Sociaal-emotionele opvoeding --- sociale, relationele en seksuele opvoeding van het kind --- Sociale en emotionele opvoeding --- Overige vormingsgebieden --- Contains audio-visual material --- 467 --- 474.23 --- Buitengewoon onderwijs --- Emotionele ontwikkeling(Affectieve ontwikkeling) --- Gedragsproblemen(Kinderen met gedragsproblemen, Gedragsstoornissen) --- Kleuteronderwijs --- Lager onderwijs --- Relatie leraar-leerling --- Sociale ontwikkeling --- Zorgverbreding --- Emotionele intelligentie --- 37.032 --- Begeleiding --- Emoties --- Methodiek --- Sociaal-emotionele ontwikkelingen --- Kinderen met psychosociale en emotionele problemen --- Didactische principes --- 050924.jpg --- Sociaal-emotionele ontwikkeling: lagere school --- Lagere school --- Buitengewoon basisonderwijs --- Emotionele ontwikkeling --- Gedragsproblemen ; basisonderwijs --- Gedragsproblemen ; kleuteronderwijs --- Relatie leraar - leerling --- Sociale vaardigheden ; basisonderwijs --- 050925.jpg
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|